Funkcjonalności
ArchiDeMeS jest pomocny w trzech niezwykle istotnych obszarach funkcjonowania biura projektowego: archiwizacji i zarządzaniu procesami przygotowania i dystrybucji dokumentacji, zarządzaniu procesem realizacji projektu, a także zarządzaniu zmianami.
W ramach obszaru dotyczącego archiwizacji i zarządzania procesami przygotowania i dystrybucji dokumentacji ArchiDeMeS umożliwia:- utworzenie centralnego repozytorium dokumentacji i systemu identyfikacji dokumentów,
- zarządzanie cyklem życia dokumentów,
- kontrolę wersji dokumentów,
- ochronę treści dokumentów źródłowych.
- wyodrębnienie w systemie tzw. spraw pozwalających na zarządzanie realizacją zadań (Projektów) według ustalonych procedur,
- zapewnienie kontroli udziału dokumentacji, kontroli czasów i terminowości realizacji,
- zarządzanie przydziałem osób i grup wykonawczych,
- zarządzanie zmianami procesu realizacji,
- zatwierdzanie zakończenia realizacji,
- automatyczne raportowanie o zagrożeniach.
- współdzielenia zasobów dla projektów,
- śledzenia ich powiązań i rejestr zmian,
- kontroli dostępu poprzez system uprawnień.